Dobrodošli v Chameleon spletni trgovini! Za najbolj enostaven nakup, v spodnjem meniju izberite znamko in model vašega telefona.

Splošni pogoji

1. SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje ŠUMI ELECTRONICS, d.o.o., Ješetova ulica 31, 4000 KRANJ (v nadaljevanju ponudnik). Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine www.chameleon.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina www.chameleon.si je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo podjetje ŠUMI ELECTRONICS d.o.o.. Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini www.chameleon.si. Vsak kupec si pridobi svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se prijavi. Uporabnikovo geslo je znano le uporabniku in je zasebno. Kupec je dolžan poskrbeti, da bo z njegovim uporabniškim imenom nastopal le on ali pa oseba pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

Spletna trgovina www.chameleon.si si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani www.chameleon.si brez predhodnega obvestila.

2. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra, ID za DDV)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani naj bi bil dostopen v razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi kontaktnimi podatki

3. PONUDBA ARTIKLOV

Cene so predstavljene kot Redne cene in Spletne cene. Redne cene so priporočene prodajne cene ozIroma cene, ki jih nastavi prodajalec. Spletna cena je cena, ki velja za nakup preko spleta v primeru plačila po povzetju, z gotovino na sedežu podjetja ali po predračunu.

4. CENE IN VELJAVNOST PONUDBE

Vse cene so v evrih, vključujejo DDV in veljajo ob potrditvi naročila s strani kupca.

Določeni sta dve ceni in sicer Redna cena (priporočena prodajna cena oz. cena, ki jo nastavi prodajalec) in Spletna cena.

Prodajalec si prizadeva, da bi vam v spletni trgovini www.chameleon.si prikazovali samo točne in verodostojne informacije. V primeru, da podatek o ceni ni pravilen, bo prodajalec kupcu omogočil odstop od nakupa ali ponudil drugo zadovoljivo rešitev.

Kupoprodajna pogodba oziroma naročilo je sklenjeno šele, ko prodajalec po elektronski pošti potrdi kupčevo naročilo za nakup blaga. Naročilo je v elektronski obliki shranjeno na strežniku ponudnika in je kupcu dostopen v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).

Plačilni pogoji V spletni prodajalni www.chameleon.si je mogoče opraviti plačilo izbranega blaga na več načinov:

  • Plačilo po povzetju, velja spletna cena, kupnino plačate poštarju ob prevzemu blaga.

5. POSTOPEK NAKUPA

Registracija uporabnika

V primeru, da se kupec prvič prijavlja v spletno trgovino Fizične osebe morajo vnesti: e-mail, geslo, ime in priimek, naslov in telefon. Pravne osebe morajo vnesti: e-mail, geslo, naziv, naslov za pošiljanje računov, DDV ID, ime in priimek kontaktne osebe, telefon, naslov za dostavo Po vnosu podatkov se uporabniku pošlje e-pošto za namen potrditve uporabniškega računa.

Prijava uporabnika

V primeru, da je uporabnik pozabil geslo, se mu lahko bodisi pošlje geslo po elektronski pošti ali ponastavi geslo in pošlje obvestilo po elektronski pošti.

Naročilo

Kupec uvrsti artikle v košarico, kjer se mu ponudi možnost nadaljevanja nakupa ali zaključek nakupa. V košarici se prikaže naziv artikla, količina ali popust na redno ceno. Ko kupec zaključi naročilo, prejme sporočilo po e-pošti, da je naročilo sprejeto. V primeru plačila po predračunu se sporočilu priloži še predračun. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost artiklov in naročilo potrdi ali pa ga z razlogom zavrne. Na tej stopnji so sprejeta naročila obravnavana kot nepreklicna. Ko je naročilo izvedeno prodajalec v najkrajšem možnem času blago pripravi in ga odpošlje ali pripravi za osebni prevzem.

6. DOSTAVA

Dostava za vse fizične stranke je brezplačna, neglede na količino in ceno blaga.

Kupec naročeno blago v spletni trgovini www.chameleon.si prejme v najkrajšem možnem času. Če je naročilo opravljeno do 14. ure in je blago na zalogi, se dostava izvrši že naslednji dan.

Blago naročeno preko spletne trgovine www.chameleon.si dostavlja pogodbeni partner Pošta Slovenije.

Če ob dostavi kupca ni na naslovu bo dostavljavec Pošte Slovenije pustil obvestilo za prevzem na lokalni pošti. Pri plačilu po prevzemu je potrebo Pošti Slovenije plačati provizijo. Cenik lahko najdete na spletni strani Pošte Slovenije.

7. DOBAVNI ROK

Prodajalec se bo potrudil, da bo blago dostavljeno do kupca v navedenih rokih dobave. Če kupec hkrati naroči več artiklov in je dobavni rok za nekatere artikle daljši kot za druge, bomo kupca kontaktirali in se z njim dogovorili o roku dobave. Če bo kupec želel mu lahko ne dobavljive artikle pošljemo naknadno, ali pa počakamo in celotno naročilo pošljemo šele, ko so vsi artikli na zalogi. Ko kupec odda naročilo, prejme njegovo potrditev naročenih artiklov in skupno ceno. V potrditvi naročila bosta navedena telefonska številka in naslov elektronske pošte, kamor se lahko obrnete v primeru kakršnihkoli vprašanj in pripomb v zvezi z njegovim naročilom.

8. PRAVICE DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA V 45- DNEH

Kupec ima pravico, da v 15-ih dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Zadošča tudi, da nas v 15-ih dneh obvesti na elektronski naslov prodaja@vsezamobi.com, da odstopate od pogodbe, blago pa nam lahko vrnete še v nadaljnjih 30-ih dneh. Kupec mora ob vrnitvi priložiti kopijo računa. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. Prejeto blago mora biti vrnjeno nepoškodovano in v nespremenjeni obliki. Možnost vračila ne velja za avdio in video nosilce, programsko opremo in potrošni material, v primeru da je bil odstranjen varnostni pečat oziroma originalna embalaža. Prodajalec pa je dolžan vrniti celotno kupnino v roku 15-ih dni od prejema blaga.

9. SKLEPANJE IN ARHIVIRANJE POGODB

Kupoprodajne pogodbe se sklepajo v slovenskem jeziku. Sklenjene pogodbe (račune) med kupcem in ponudnikom se v elektronski in pisni obliki arhivirajo na sedežu podjetja ŠUMI ELECTRONICS, d.o.o., Ješetova ulica 31, 4000 KRANJ. Kupec lahko pridobi kopijo z zahtevo po elektronski pošti na prodaja@vsezamobi.com .

10. ZAUPNOST PODATKOV

Podatki, ki jih posreduje kupec, so strogo zaupni, in se obravnavajo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur.l. RS št. 59/1999, 57/2001, 59/2001-popr.) in Zakonu o varstvu potrošnikov - ZVPot-UPB1 (uradno prečiščeno besedilo - Uradni list RS, št. 14/03).

11. VARSTVO OTROK

Ponudnik se zavezuje, da v skladu z dobro vero in poštenjem, brez dovoljenja staršev ali skrbnikov, ne bo odobril nakupa osebi za katero sumi, da je mladoletna. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok in pomanjkanja izkušenj. Prav tako upravljalec nepooblaščeni tretji osebi ne sme izdajati podatkov, razen staršem oziroma skrbnikom mladoletnih oseb in po njihovem pozivu takšne osebne podatke tudi izbriše. Upravljalec brez dovoljenja staršev ali skrbnikov otrok, ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke.

12. KOMUNIKACIJA

Podjetje ŠUMI ELECTRONICS d.o.o., katero upravlja spletno mesto www.chameleon.si posluje tako z fizičnimi (B2C) kot pravnimi osebami (B2B) z uporabo elektronskih sredstev v obliki spletne trgovine. Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik s sredstvi komuniciranja na daljavo le, če temu uporabnik ne bo nasprotoval oziroma, če se bo uporabnik s tem vnaprej strinjal. Pri tem bodo oglasna elektronska sporočila jasno razpoznavna, pošiljatelj bo jasno razviden, pogoji za sprejem posebnih ponudb (popusti, promocije ipd.) bodo nedvoumno označeni, hkrati pa bo jasno predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil.

13. MNENJA, PRITOŽBE IN SPORI

Kupec lahko svoja mnenja, pritožbe, spore, komentarje in ugovore naslavlja na sedež podjetja ŠUMI ELECTRONICS, d.o.o., Ješetova ulica 31, 4000 KRANJ ali na elektronski naslov prodaja@vsezamobi.com . Morebitne pritožbe ponudnik rešuje v imenu dobrega poslovnega sodelovanja, zato bo kupcu v roku 8 dni od prejetja pisne pritožbe potrdil, da je prejel njegovo pritožbo ter ga obvestil o poteku postopka ter o predvidenem času obravnave. V primeru, da morebitnega nastalega spora uporabnik in ponudnik ne rešita sporazumno z metodo reševanja pritožb, je za medsebojne spore pristojno sodišče v Kranju.

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova prodaja@vsezamobi.com. Postopek je zaupen.

Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče po stalnem prebivališču potrošnika.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Chameleon, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

14. ODVEZA ODGOVORNOSTI

Ponudnik kljub prizadevanju za sprotno ažuriranost spletnega mesta www.chameleon.si, lahko prikaže neažurne podatke o dobavnih rokih, podatke o lastnostih artiklov in njihovi ceni. V takem primeru ponudnik kupca obvesti o spremembah in mu ponudi možnost odstopa od naročila ali mu ponudi zamenjavo naročenega artikla. Pri ponudbi nekaterih artiklov na spletnem mestu www.chameleon.si so slike lahko simbolične in ne predstavljajo dejanske embalaže izdelka. Če opazite kakršnokoli napako, vas vljudno prosimo, da nas o tem obvestite na prodaja@vsezamobi.com.

15. GARANCIJE IN REKLAMACIJE

Garancije

Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu ali računu, ki je priložen vsakemu izdelku. Prav tako pa so garancijski roki navedeni na garancijskih listih ali na računu. Kupec lahko garancijo uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu.

V primeru, da imate nepotrjen garancijski list naj vas ne skrbi, saj v skladu z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi. Proizvajalec je dolžan vsako garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga. Če tega ne stori mora artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom. Pri vračilu blaga v reklamacijo ali garancijo, mora kupec vedno priložiti kopijo računa in obrazec za vračanje blaga. Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Vsako pošiljko z odkupnino zavrnemo.

Garancija načeloma ne velja za potrošni material, NiMH akumulatorje, žarnice, baterije, Ni-Cd, programsko opremo, video in avdio kasete, diskete, varovalke, elektronske komponente in podobne izdelke.

Garancija ne velja pri:

  • nastalih spremembah na aparatu,
  • okvarah, ki nastanejo zaradi uporabe napačnih varovalk,
  • okvarah nastalih zaradi nepravilnega in malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela....),
  • nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtiči itd.,
  • uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu,
  • pri priklopu na napačno napetost.

Reklamacije

Reklamacija se upošteva, če izdelek nima lastnosti, ki jih je prodajalec ob prodaji obljubil, če so bili poslani napačni izdelki oziroma, če izdelek kakorkoli odstopa od naročila. Če je reklamacija upravičena, bo prodajalec izdelek zamenjal ali popravil ter ga na svoj strošek poslal kupcu. Če je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, bo izdelek poslan nazaj kupcu na njegove stroške. Kupec lahko blago v reklamacijo vrne tako, da ga prinese osebno ali pa ga po vnaprejšnjem dogovoru s prodajalcem vrne na stroške prodajalca.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.

Prodajalec si pridržuje pravico zavrniti reklamacijo v naslednjih primerih:

  • Če blago ni bilo vrnjeno v originalni embalaži,
  • če k artiklom ni priložena vsa oprema, ki je bila stranki posredovana ob nakupu ter garancijski list,
  • če aparat ali programska oprema vsebuje uporabnikove podatke.

V primeru, da je reklamacija neupravičena, bo prodajalec izdelek vrnil kupcu na njegov račun. Za vsa dodatna vprašanja ali informacije v zvezi z vračilom blaga na pišite na prodaja@vsezamobi.com ali nas pokličite na 04 2014 470 .

Poškodbe pri transportu

Če kupec prejme poškodovano pošiljko je dolžan prinesti celotno pošiljko na lokalno Pošto Slovenije ter tam izpolniti uradni zapisnik o poškodbi pošiljke. Prodajalec in Pošta Slovenije bosta poskrbela, da bo reklamacija čimprej rešena.

 



Splošni podatki

© 2016 Chameleon.si. Vse pravice pridržane.
Izdelava spletne trgovine Degriz